Followers

Wednesday 23 February 2011

*****LoVinG u*******



.........Kehidupan satu realiti penuh cabaran, 
akhirnya membawa hikmah yang cukup berbaloi.
Sesungguhnya rahsia Allah bukan hak umatNya.........
           <Aku Bukan Malaikat>

Berkasih x semestinya bersama..............
........Berpisah bukan selamanya............
               <Cinta Tiga Suku>

...........dia memang x romantik,
tp bila dia jadi romantik
orang lain pn bole jadi angau.........
        <Prince Charming>

Besar kesalahanku,
....besar lagi keegoanmu....
berkali ku beri alasan,
....berkali-kali kau menolaknya.....
kau inginku menyalakan,
...diri ini bagai lilin.....
dan terbakar oleh perbuatanmu.........
       < Lafazkan Kalimah Cintamu>

..........aku benci zaman silamnya,
tp aku rindu kasih sayangnya.........
       <Antara Benci & Rindu>

tak usah di ucap,
.........tak usah dilafaz,
aku dah mengerti bahasa cintamu....
        <Adam & Hawa>

Novel2 ni btl2 best n mnyentuh prasaan...bnyk ag novel2 y amat ak suka...
            tp x smpt nk post ag....insyaAllah..ad mse trluang ak nk list sume novel y aku bca.....

             Bce novel ni btl2 prlukn pnghayatan y bgus...kdg2 kte leh rse mcm kte ad dlm dunia novel....penuh suka dan duka....kdg2 ape y trjd 2 mmg realiti...dn kdg2 2 hnye khayalan y wat aku brangan2 sndri......

bnyk knagan ak ngn novel2 ni.....kdg2 xtdo mlm bce novel....kdg2 smpai bngkak mta...kdg2 smpai trsenyum sndri, kdg2 mrh2 n kdg2 membebel2 x puas ati n kdg2 brangan ingin di dunia khayalan......hehehe....

                  Tahniah pd pnulis novel2 y wat ak dpt mrasai sume prasaan 2.....n thanx kt family n kwn2 y sdi brgilir2 novel ngn ak.......brsme2lh kte tmbah koleksi novel......

impian aku ni nk gak tulis novel tp............novel aku kbnykn hnye dln pkiran ak sndri.....ntah r ble nk diluahkn......ad rzeki ad r kot......@pn mungkin impian hnya impian.....huhuhu


                         ******** luv novel so much......


               
       






No comments:

Post a Comment