Followers

Thursday 28 July 2011

DOUBLE FINISH :()

arie ni ad dua bnda y finish.....
finnish finish n finish.....

Finish y ad dua kategori....
double n trouble....heehuu..

_FINISH 1....
***tamat sudah report praktikal aku...
alhamdulillah..ringan sudah otak ak...
pg td telah aku anta bt hard cover...
arap2 hard cover leh siap ari ahad ni
n dptlah aku pos ke sana dgn cepat, selamat & berkesan....
lega sungguh prasaan aku..FUHH......
terima kasih kpd sume y terlibt mnjayakn report ak 2...

_FINISH 2....
tamat sudah penantian aku....
bola kalah jua akhirnye.....
frust teramat......x lena tdo..huhu
tp yg aku puas ati permenan mlm ni mmg cantik.....
best n mendebarkan......
x dok diam aku tgk.....penuh debaran...
tamat sdh penantian aku nk tgk malaysia menang....
tp apepn tahniah kt sume pemain trutama jiran kg aku...."APEK"
mmg terbek r......hmpir2 nk g umah die dh mlm ni klu menang..haha
dan y pntg kter kalah tnpa pemain import...
x kisah r diorng menang pn.....x asli..huahua<pujuk ati>

kesimpulannye..

dua2 FINISH ak 2 tttp terBEST,........


No comments:

Post a Comment